Moje Pierwsze dzieło origami

Moje Pierwsze dzieło origami

czwartek, 14 lutego 2013

wymianka czerwona

witajcie:)
dzis pochwale sie wymianka czerwona, w ktorej bralam udzial i z ktorej jestem ogromnie zadowolona:) Dziekuje Darii, ktora zorganizowala swietna wymianke  http://eetoilee.blogspot.ie/ ...
Bardzo ale to bardzo mocno dziekuje mojej wymiankowej parze:) Elu jestes wspaniala:)
http://mojeszydelkoweprzygody.blox.pl/html
oto co dostalam;


przesliczny, kochaniutki Misio szydelkowy i wspaniala serwetka:)

puzzle, nie wiem skad Ela wiedziala ze uwielbiam ukladac puzzle, oraz slodkosci i przydasie;)
a oto co ja wyslalam Eli
bizuteria
przydasie
gazetki
slodkosci

pocztowki:)

jeszcze raz dziekuje:)




7 komentarzy:

  1. Gratuluję udanej wymianki! Oby więcej takich! ;)
    Zapraszam również do mnie i czekam na komentarz ---> będę bardzo wdzięczna :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo mi, ze sie spodobalo i milo mi bylo Cie poznac Ewo :) Mam prosbe. Jesli mozna by wymazac adres z paczki na pierwszym zdjeciu... Jest niewyraznie, ale gdyby siue jednak ktos dopatrzyl...

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że jesteś zadowolona z wymianki, niedługo kolejna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię w mojej zabawie.
    Dziękuję za pozostawione dobre słowo :) Starałam się :)
    Powodzenia w losowaniu:)
    Pozdrowionka, Aga
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka. Super prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty ! Moja paczuszka w ramach wymianki "Jestem kobietą" już dziś powędrowała do Ciebie. Niestety nie mam maila do Ciebie więc piszę w komentarzach.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i proszę daj mi znać jak przesyłka dotrze - mój mail: brysylpie@interia.pl

    OdpowiedzUsuń