Moje Pierwsze dzieło origami

Moje Pierwsze dzieło origami

piątek, 15 marca 2013

sutasz

Odkad zalozylam bloga, ogladajac wszystkie osoby tworzace bizuterie sutasz zazdroscilam im:) Tez chcialam sprobowac ale poprostu sie balam. Jak Wam wiadomo w tym roku wychodze za maz:) Postanowilam ze na swoim slubie to wlasnie bizuteria sutasz bedzie mnie ozdabiac:) Wkoncu postanowilam ze sprobuje, ze zaryzykuje... I ..... Oto efekty.... narazie ucze sie tej techniki wiec paluszki troszke bola od ukluc igly, nawet krew byla ;p Zanim zrobie slubna bizuterie chce byc perfekcjonistka:) zartuje do profesjonalizmu jakie dziewczyny z innych blogow tworza nigdy nie dojde;) Co myslicie o moich pierwszych pracach? Myslicie ze powinnam dalej probowac? Ja osobiscie jestem zadowolona;)



A tutaj prezencior jaki dostalismy z Narzeczonym od Wspanialej osobki poznanej kiedys na blogu:) Dziekuje Martynko:) Poprawilas mi samopoczucie mimo choroby:) 
link do bloga Martynki:)

5 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki, w moich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńka...ja nie jestzm zdolna do takich rzeczy...najgorzej u mnie z cierpliwoscia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, Ewciu! Moim zdaniem: idź dalej w tę technikę, Twoje prace wcale nie wyglądają jak dzieła początkującej adeptki sutaszu, wyglądają jak wyjęte z gablotki z biżuterią w profesjonalnym punkcie sprzedaży! Wiesz, że ja też myślałam o kolczykach wykonanych w tej technice na nasz ślub? Ale modele, które znalazłam w internecie były dosyć drogie. Rób Ewciu te cudeńka - i sprzedawaj!!! Trzymam kciuki! Dziękuję za przemiłą wzmiankę o mnie - duże zaskoczenie! Utknęłam w moim liście do Ciebie, ale postaram się go szybko dokończyć! Ściskam Cię najmocniej :* :* :*

    OdpowiedzUsuń