Moje Pierwsze dzieło origami

Moje Pierwsze dzieło origami

piątek, 31 maja 2013

ostatnio zaczelam swoja przygode z wiklina papierowa, dawno dawno temu stworzylam kilka serduszek z pomoca tutorialow z bloga http://aniainspiruje.blogspot.ie/ ...... i tak lezaly i lezaly nie mialam na nie pomyslu, woncu stworzylam koszyki z wlasnego pomyslu, ot tak z glowy. Jeden juz jest pomalowany i ozdobiony reszta czeka na swoja pore....





piątek, 24 maja 2013

hej dziewczyny:) zobaczcie co dzis znalazlam w sklepie z antykami:) te malenstwa krzyczaly do mnie zeby je ze soba zabrac:) narazie pomysle co z nimi dalej ale jesli ktoras z Was chce moge za jeden komplecik sie wymienic np za troche szklanych koralikow albo jakos sie umowimy za co>>>> proponujcie wiec :)




poniedziałek, 6 maja 2013

po dlugiej przerwie

witajcie Kochani:) dlugo nic nie pisalam, mielismy troszke spraw do zalatwienia zwiazanych z protokolem przedslubnym. Ciagle ktos nas gdzies odsylal ale wkoncu wszystko zalatwione:) teraz tylko przeczekac 3 miesiace i bede "Zoneczka" hehe
Pokaze Wam dzis kilka moich ostatnich prac sutaszowych takich zwyklaczkow;)





pozdrawiam odwiedzajace osoby i bardzo dziekuje za przesympatyczne, motywujace do dalszego dzialania komentarze;) buzka