Moje Pierwsze dzieło origami

Moje Pierwsze dzieło origami

poniedziałek, 6 maja 2013

po dlugiej przerwie

witajcie Kochani:) dlugo nic nie pisalam, mielismy troszke spraw do zalatwienia zwiazanych z protokolem przedslubnym. Ciagle ktos nas gdzies odsylal ale wkoncu wszystko zalatwione:) teraz tylko przeczekac 3 miesiace i bede "Zoneczka" hehe
Pokaze Wam dzis kilka moich ostatnich prac sutaszowych takich zwyklaczkow;)





pozdrawiam odwiedzajace osoby i bardzo dziekuje za przesympatyczne, motywujace do dalszego dzialania komentarze;) buzka

6 komentarzy:

  1. jak dla mnie pierwsze wiosenne najlepsze :) chociaż stadnie tworzą zgrabną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam wszelkie sutaszowe dzieła, bo ja do tych sznureczków mam dwie lewe ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze to mój faworyt, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemne, szczególnie te czerwone
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogliśmy znaleźć maila więc tą drogą zapraszamy do naszego działu ART&FUN http://www.inplusstudio.com/index.php/pl/art-fun
    Prosimy o kontakt, jeżeli link do tej strony możemy umieścić na naszej liście ciekawych blogów.

    OdpowiedzUsuń