Moje Pierwsze dzieło origami

Moje Pierwsze dzieło origami

środa, 30 stycznia 2013

wysyleczki i inne organizacyjne sprawy

witajcie;)
dopiero wrocilismy z Polski:) wiekszosc spraw zwiazanych z weselem pozalatwiane:) zostalo kilka drobnostek:)
Jak obiecalam przed wyjazdem po powrocie mialam wyslac paczuszki z wygranymi w moim candy:) Informuje Kochane ze wlasnie dzis je wyslalam:) Paczuszke z czerwonej wymianki wysle juz w najblizszy poniedzialek tak by do 14 lutego dotarla:)
Jeszcze przed swietami dostalam wyroznienie z bloga
http://styl-szyk-elegancja.blogspot.ie/2012/12/wesoych-swiat-i-so-sweet-blog-award_18.html
Bardzo Dziekuje Wam Kochane :) Martynka i jej Mama Lucy prowadza cudowny blog o modzie i nie tylko:) zapraszam do jego odwiedzania:)
Za kilka dni pochwale sie rowniez wymianka herbaciano-kawowa oraganizowana przez http://szycieisabell.blogspot.ie/ :) pozdrawiam serdecznie odwiedzajace osoby:)

2 komentarze:

  1. Cześć Ewciu!!! Jakie ja mam zaległości! Ile Twoich wpisów mnie ominęło! Czekam na wieści - ostatnio pisałaś o czekającej Was degustacji ciast i tortów. Stęskniłam się już za Tobą. Ściskam, Martyna

    OdpowiedzUsuń